.Life.: semester breaksssss

Saturday, May 5, 2012

semester breaksssss

ASSALAMUALAIKUM

hallo semua :) wahhh setelah berbulan-bulan aku tak on blogger nie. dah jadi lain pon. first time tengok rasa macam terkedek-kedek jugak nak update blog. mood harini membuatkan aku rase ingin membebel di pagi hari yang menghampiri tengahari. HOHO

actually, sekarang aku tengah cuti sem yang kedua. alhamdulillah sudah 5 hari aku ada kat rumah yg dikasihi dan dirindui . HEHE. aku dapat cuti sebulan before naik ke sem 3. kekadang boring jugak duduk rumah lama-lama ni kalau tiada aktiviti nak buat. aktiviti aku ape je. setakat kemas rumah dipagi hari, then makan je yang banyak. mane tak tough aku jadinya. KUANGKUANG. =='

bila dah ade kat rumah ni, rasa nak pergi class hari-hari, study, buat homework. tapi nanti bila class da start rase nak cuti panjang. HAHAHA. manusia sentiasa tak pernah rasa cukup macam aku (oke macam tengah kutuk diri sendiri =='). aku rasa aku nak busy kan diri biar aku tak rasa nak pikir benda-benda yang tak penting. pikir study je. HOHO .  tak sabar rasanya nak naik sem 3 . haa nampak tak semanagat aku. kihkih.

nak keluar dengan teman lama pon, ada yang tak cuti lagi. so kene tunggu la sampai semuanya dah cuti, nanti ada pula yang berkecil hati. hoho. biasalah tu kan. 

so, apa plan korang yang sedang bercuti?  selamat bercuti sem saya ucapkan :)


kita rindu awak.
awak tak rindu kita? kbai

 

No comments:

 
© THIS IS YOURS!