.Life.: AWESOME BLOGGER. FOLLOW JANGAN TAAK FOLOW

Wednesday, January 5, 2011

AWESOME BLOGGER. FOLLOW JANGAN TAAK FOLOW

salam :)

oke entry kalini saya na ckp pasal khairul fahmi che mat.
siapakah itu? ooowww.
smestinya itu laa adalah golkeper kebanggaan malaysia pada masa ini.
oke oke masing masing daa kenal. right ?
mst korang tetanya tanya nape ye saya naa tulis pasal dy. hahah
oke naa cakap laa ni apa sbabnye. heheee
..........................................................................
tadi saya bukak fb, then tika *dia ni kawan saya ni dia update status dia
Dottie Ka
AWESOME!! inibelogsaya.blogspot.com ♥ ♥
about an hour ago ·  · 


ternyata yer blog HZ memang saangat bes. ta percaya ?
kalau ta cye korang bole kliklink kat bawah ni .

haa macam mne ? bes kan ?kan kan !
.......................................................................................
oke lpastu mlalui blog HZ ue saya pon bkak laa one by one blog yang follow blog HZ
godek punya godek. terjah punya terjah.
haaaaaaa ! 
terjumpa laa one blog ni. hahaha
nak taw kalini blog sape pula?
jennng jeng jeeeng !
blog awek khairul fhmi che mat(KFCM) kita.
ehem ehem ehem !
haa tuu dia. sooo, saya pn sangat berminat yer na bace.
annnd ape lagi. saya pon terjah laaa 
zzzzaaassssss !*dah macam melodi laa pulak. hekhek :)
ok ok saya dapat banyak mklumat yer pasal golkeper malaysia kte ni.
maklum  laa nme pon blog awek dy.
actually banyak yer yang kite bolee dapat dengan mnerjah blog blog org.
gossip hangat mahupun isu smasa. cewaahh gtuu!
haa. korang mst na tgok gak kan blog awek KFCM tuh.
seprti bese korang bole klik link kat bawah ni

haa yang saya taa phm nye nape laa ada orang taa suke awek KFCM tu. 
apelaa salah dia.
....................................................................................
btw mereka sangaat sweet. :)
srius taa tipu ! hehehe
hope mereka dapat kekal lme hendaknye! aminn !

ok thats all, bubyee


No comments:

 
© THIS IS YOURS!