.Life.: EDIT BLOG 2 :BLOGKU SUDA BERKULIT, BOLEE NYANYI LAGI TAAW. KO HADE ?

Tuesday, January 25, 2011

EDIT BLOG 2 :BLOGKU SUDA BERKULIT, BOLEE NYANYI LAGI TAAW. KO HADE ?

ASSALAMUALAIKUM 

before start tulis  ni korang semua haaruuus yer bg saya ktawa puas ! HAHAHAHAHAHAH. oke oke da stop hana. jgn na puas sgt ! oke skrg bole kmbali normal. ape kene ngan kau ni hana. mriah kemain ko ea arini. HAHAHA. ktawa lagi ? aissh.. tapelaaa ktawa itu sedekah * yoook ooo je ko !  haaa ! arini mmg hana gmbira laa kot sbab nye. yeaahhh . saya berjaya yer kawan kawan mncari layout yang agak sweet ! bg saya laa. tataw kamu pulaa. oke tepuk tangan sket utk saya ! ^_^ 


ade lagi ade lagi. hana juga yer telah mengupgradekan yer kat bhgian lgu tuuuuh. sila lihat semua dibawah blog hana zainal ! yeaah ! bgos tak? bgos tak ? oke tepuk tangan skali lg ! trimas yer . hihihi  >.<" . hana letak kat bhgian bawah sbab bnde ue cm gedabak slash besar sangat . kalau ltak tepi nmpk cm rimaas gituh ! soo , after korang bace pe yang hana post. korang bolek lepak lepak kjap kat bawah tu tengok vdeo klip lagu lagu yang sdia ada. okeh ! senyum semua XD . btw skrg daa pakai mixpod oke. bole msok banyak banyak lagu taaw. tak maen lagi only one song gituh. HAHA. kemain lagi ko ek na. humm. bukan hape kawan kawan. saya gune bnde tuh pon sbab untuk korang sume gak laa. tade laa korang  boring bile datang hana nye blog ni. asyik dgr stu lgu then ulang daan trus ulang. cewaaah gitu ! cara ko kan naa mmg folllower ko ramai sangat laa kan. AHAHA. ramai laa sgt ek ! oke stop! sila jgn nak snyum snyum mahupun ktawa. be serius oke ! cehhh. da srius sgt  laa tu  reader. 


nextt. bukan itu sahaja yer. hana juga telah memasukkan  lgu bahasa inggeris dan KOREA yer. haaa. hana pon mnt lgu lgu korea taaw. jgn men men. tapi depends pada jns lagu laaa. tadelaa taksub mne pon. kalo lagu nye bes. laaayaaan ! haaaah ! bgitu juga ngan cite cite korea ! sooo sweeeet :)
btw, ape motif ko na cite sume ni. tada motif laa babe. saje naa bgtaw. huhu. bole kan bole kan?


oke ! bek saya stop bebel. daa byk sangat ni saya mencarut. tapelaa kaan. skali skala. isi masa lapang gituh ! HAHAHA kawan kawan thanks sbab sudi mmbaca. see u next time babe !
bye. 


time for lunch :) *mkn je kaan ko kje nye hana. huhu

No comments:

 
© THIS IS YOURS!