.Life.: MOOD ENTRY 1 : BORING TAHAAAP DEWAAA .

Monday, December 20, 2010

MOOD ENTRY 1 : BORING TAHAAAP DEWAAA .

                                                        assalamualaikum :)

hey hey ! entry kalini tader pape yang pnting pon. saya juz na bagitaw kat semua orang yang saya tngah boring giler giler yang teramat sangat ! wow! nampak nya cam serius je kan ? tader laa serius mane pon. cuma wat gimik jee. ahahah . hari ni saya kmas uma, tolong mak masak, makan, ngadap komputer, ngadap tv. haa itu jela saya nye aktiviti harian sepanjang 3 bulan lebih ni nmpak nya. haaiih ! maklumla. da abis spm. na keje parent ta bagi disebabkan saya seorang anak perempuan, haa btol lah ckp orang tua tua. anak pompuan nie susah na dijaga ! risaunye tu kne lebih sikit dari lelaki. hahahaha. opss ! tbe tbe TERbagi ceramah lak. hahha :) so skarang status saya penganggur terhormat. kat uma na watpe jer. perkara yang sama jelaa. hai berat badan pon da mkin up and up then up lagi ! ta taw laa ble na stop hahaha ! na kuar hangout ngan membew mmbew duet tade plak ! huhu. agpon mmbew da bz keje da bz wat lsen. hahahaha. so tmpat yang sesuai utk isi masa lapang ialah rumah rumah rumah. aissh ! macam banyak plak rumah yang saya ada padahal ada satu jer. hehe. (*correction :bukan rumah saya, rumah parent saya ! haha. saya ni pon blom ada rumah sendiri lagi. hahaha. eh ketawakan diri sendiri plak ! ok stop ketawa !) okeh kita continue story story lagi. aish da abiz blaja pon susa. ta taw laa na ckp pe. ble cakap na keje jer mst ayah cakap "nana ta pyah na keje keje ! biar abah tanggung je. duduk rumah then blaja masak ngan mak. blaja jahit. " soo kalau nak cite pasal keje keje ni mmg tade chan laa. :(


::nothing to do ? HOYEEEHH::
nothing to do ? itu laa saya nga hadapi skarang ! hum kalo korang nak taw tadi saya nga cri gmbr kat intenet. tbe tbe mncul one blog ni. blog yang smple but nice dan seronok untuk dilihat ! haa kalo korang nak tengok blog tu korang bole klik sajer kat link ni ok !  http://twisterlicious007.blogspot.com/ :)

thats all . bubyee



No comments:

 
© THIS IS YOURS!