.Life.: STORY MEMBER 2 : DATING BERSAMA KAK OLIE, KAK AINI,KAK PIKAA DAN MIA .

Friday, December 24, 2010

STORY MEMBER 2 : DATING BERSAMA KAK OLIE, KAK AINI,KAK PIKAA DAN MIA .

                                                        assalamualaikum :)

ok skrg korang mst da bace tajuk entry saya kalini an ? date ? wow ! mst korang da pkir mcm2 an. hahah. anway saya nak bgtaw kat korng ni, saya sbnarnya date dengan kawan and kakak senior yg saya dah lame tak jmpe ! da stahun taw. bole dkatakan lme laa gak kan. huhu :) saya daa lme na jmpe dyowng semua taaw. tapi masing masing bz ngn hal masing masing. dyowng ni semuanya daa bz study ! ada stdy kat kdah, ada study kat selangor and ada gak yang study kat perlis. haaaa. jaoh tak jaoh tak ? jaoh kan.
soo, sbab tu laa kteorng susa na jmpe. heheh. mybe taon dpan turn saya lak kne study jaoh jaoh ! ohhh noo ! hahhaha :) soo, now dyowg tgah cuti sem. ape laagi. kteowng amek time ni utk jmpe laa. kalo tak ble lagi. tapii taa semua yg daa cuti sem. sooo, mne yng sempat jmpe tuu. saya jmpe laa. soo kteorng amek tarikh 23/12/2010 bersmaan hari Rabu. kteorng semua daa stuju nak kluar aritu. kalo korang nak taw, time tu wayang pon tngah murah. hahahah   soo mybe bole save bajet. lgpon da laa ta keje tapi ada hati na hngout ngn mmbew. hahah. lntak laa. doo i care ? aceehhh ! ok now saya nak start story sal apee yg kteorng wat dr kol 10 smpi la kol 5. hahaha. agak lme kan ? tah wat apee laa kat bndo kluang tuh. :) ok fesly kalini saya g bndo naek kete taw. bukan snang nak dapat. huhu. kak pika ni tbe tibe offer hana tumpang dy. soo apee lagi. rzeki kat dpan mata tak kan nak tolak kot. apee lagi saya pon stuju laa. kak pika laa yang drive. mula mula kak pika ambik saya dlu sebab kteorng satu taman, then mia yang duk kat  taman sri impian, lpastuu baruu laa kak aini. kteorng ni kbetulaan 1 jalan. tuu yang skali tuu. hahha. then kteorng pon bergerak ker bndo. smpi jee bndo kteorng ta taw na g mne sebab mse tu baru kol 10 lbh. jnji na kuar kol 12 daa kumpul kat kluang mall. soo masing masing ambik kputusan nak pegi kluang mall. smpi kat kluang mall kteorng jalan  jalan laa dlu. then kteorng try naek kat tmpat wayang. kalo korang nak taw kat tmpat wayang ue blom bukak lagi. hahah awl tak awal tak ? awal kan.  hahhah :) then kteorng amek port laa kat mane mane yang suitable ! dkat tmpt wyg ue ada tmpt yang bole dduk dduk and bole on9 taw sbab ada WIFI kot. soo, mia pon dy bawak note book sbab dy nak daftar upu. kteorng pon lpak kat tmpat tuu smntara nak tgu wayang and kak olie smpi. dalam kol 11 tu wyng da bukak, then kak pika ngn kak aini pon g laa bli tiket. kiteowng nak tngok cte AKU MASIH DARA dan dlm bi nye I'M STILL VIRGIN.

:: ensem maa asyraf muslim. aaww::
tp cte tuu start kol 1.45 tgah hari. bolee tahan lme laa nak mnunggu nye. jenuh beb !kteorg bole smpat jalan jalan satu kluang mall tu. bole smpat try krusi urut. hahah. RM1, 3 mnit. oke laa tu. hahah.
then smpat men game. snap snap gmbo. itu mmg satu kwajipan kot !

::me, kak aini and mia :)::
(mok nyee iteew. bolaat i .)


me and mia
budaak telebih akal u haha. :)


me, mia, kak olie ! :)
besaar tak pjero kteorang. hahahha

ble da pkol 1.40 kteowng terus g tmpat wayang. tkot lmbt msok laa. ble dah smpi wayang kak pika plak blom smpi.smentara nak tgu tu saya ngn mia share duet utk bli popcorn and air yng jns kid's set taw ! hahah. pnyelaa nak save duet. bijak tak kteorng bebelanja ? bijak kn. tapee puji diri sndri. na tgu sape puji lg ann. hahha. then tgu pnye tgu kteowg lmbt msok wayang dalam 10 minit laa kot. seb bek baru nak start. pulak tuu mase na cri tmpt dduk sndel saya bole terputus. sioot jeee. mase tuu mood na tngok mmg daa agak kurang ar. ye aarr dok pikir macam mne laa saya nak jalan kuar dr wayang t. hahaha. time ue. mmg tngok dengan pasaan yang agak resah. dan pkir mcm mne nak wat. haa glee arr !ble 2 jam mase berlalu cte tu pon daa abs. soo wayang pon dterang kan untuk memudahkan orang nak kuarr. saya ngn mia pon dcide nak kluar lmbt. haiishh seb bek orang orang tak perasan kaloo tak bikin malu jee. aisshhh ! then kteowng pon cpat cpat cri kdai sndel. nsib bek jmpe. soo duet RM10 saya pon mlayang laa dengan serta mertanya. haa, redha jelaa. :) then daa settle sume problem kak pika blanja mkn then kteorng pon balek. mmg sangat seronok laa dapat jmpe mreka semua ! :)

kak olie, kak aini, kak pika and mia !
thanks on the that day ! saangat happy dapat jmpe anda semua !
luv u soo damn hard ! :)



ok thats all
bubyee


No comments:

 
© THIS IS YOURS!