.Life.: CERITA LAAME 1 : KENE BALEK OSTEL ? OUCCHHH

Sunday, February 6, 2011

CERITA LAAME 1 : KENE BALEK OSTEL ? OUCCHHH

AS SALAAM ALLSS !

fes of alls. helo helo. macam bese memang da lame aku tak update blog ni laa kaan dsebabkan ::

1.malas yg terlampaau !!
2.no idea laa babe ! heee
3.intenet sgt lmbap . huh!

haaa. ni laah sbab nye aku dok membiarkan blog aku smpi puaka daah jdnye. hahaha. btw, tade puaka mane pon. gimik kaau ! heee.

btw. smua plajar u memang da bz balek sjak dr smalam la kot sebab u jaoh sgt. budak ostel pon mst da bz bz na balek ostel msing msing. kalau mcm aku dlu. pkul enam petang bru btolak dr uma. waahahaha. memmang saje lmbt lmbt sbaab MALAASS na balek ostel. hehehe. na tinggalkan mak abah adek adek.ia sangat susa woo. dolu dolu kalau ak balek ostel je mst ayah aku tgor::

"na. abah tngok muke kaau ni kalo tiap kali na balek ostel mst masam. nape ek? ko knape?"

aku jwb laa kan. ta elok kalau ayah tnye ta jwb. t derhaka aku jdnye. 

"tade pape laah. ok je. cume sdey na tnggal an abh ngn mak." (mke seposen aku buwaat )

waahaaa. walaupon da 5 tahun aku kat ostel tu. tp same je prangai ak tiap kali naak balek ostel. ak pon tataw knape. daaah tbiase. padahal dkat je kot ostel ak ngn uma ak. 30 mnit daah smpi. blom lg aku kne dok kat kedah, perlis, perak yang belah belah utare laa. waaah. masak aku! jaoh kot.
bebalik pada tjok entry aku nih "semuaa da pegi". btw, abg aku da balek tmpt blaja dy sne. ta dapat laa aku nak gasak dy nye lptop. haaiyooo maaakyoo! sdey kaaau. *ape pnye hadek la aku ni.hee* esok pon adek adek aku da mule g skola. mmg sunyi laa kot uma aku. tgl aku, mak aku ngan nenek aku. waahahaha. dan juge bmula nye tugasan aku mnjd nurse peribadi untuk nenek aku. huahuahuahua. bukaan nak ckp hape laa kan. ak da kne prktikal dlu taw sebelom blaja jdi nurse !*actually, cte cte aku bukaan nurse smata mata ye*

ok thats all utk harini.
luv u alls two,three and moree :)
bye


No comments:

 
© THIS IS YOURS!