.Life.: EDIT BLOG 3 : MENAMBAH SERI SERI BLOG . HEE

Tuesday, February 8, 2011

EDIT BLOG 3 : MENAMBAH SERI SERI BLOG . HEE

assalamualaikum allss.

haaa. aku ni memang ta abes abes laa kan nak upgrade blog. huahua. mklumlaaa isi masa lapang. pnat kaau upgrade blog yg taaak sberapa nih. hope kalian semua bole trime blog i seadanye ok. heee !

sebelom ni aku ade upgrade gaak tp mcm taak mnarik je. so aku pon edit laa lg. huahuahua. sape sape yang nak komen tuh. silaakaan. ne taaw hade idea idea bernas yg bole diguna pakai. tp jgn pulaaak nak kutuk kutuk. itu sangat sangat tidaak diperlukaaan yer ! amaran tegas dr hana! takot taak takot taak. sila sila laa yer takot. cewaaah kaau.

tp kaan aku ske sangaaat ngn pic mia sara yg kaat bhgian kiri blog aku. cute syea budaaak tecik nih. hmm ! graaam. heee ! sila laah tgk yer. :)
kepada yang blom follow blog ak. dipeeeersilakan follow tnpa paksaan.

ok that s all babe
luv u allss two three more
bye



No comments:

 
© THIS IS YOURS!